Ενημέρωση

/Ενημέρωση
904, 2019

Τι είναι και πως λειτουργεί το “Marketing της Επιρροής”

Δημοσιεύθηκε από | April 9th, 2019|Κατηγορίες: Ενημέρωση|0 Σχόλια

  Τι είναι και πως λειτουργεί «το marketing της επιρροής».   Στο μέτρο που «φουσκώνει» ο παγκόσμιος ωκεανός των πληροφοριών, όπου κυριαρχεί και η ανωνυμία, για τις μάρκες και την πορεία τους, το marketing της επιρροής [...]

2603, 2019

Η οικονομική σημασία των Επωνύμων Προιόντων.

Δημοσιεύθηκε από | March 26th, 2019|Κατηγορίες: Ενημέρωση|0 Σχόλια

  Η οικονομική σημασία των επωνύμων προϊόντων.   Έξι λόγοι για τους οποίους οι μάρκες έχουν πραγματικά μεγάλη σημασία. . Σαφώς, τα τελευταία χρόνια έχουμε δει δραματικές αλλαγές στον κόσμο των μαρκών και της επωνυμίας. Οι [...]

2503, 2019

Οι Μάρκες στην εποχή των big data.

Δημοσιεύθηκε από | March 25th, 2019|Κατηγορίες: Ενημέρωση|0 Σχόλια

  Οι Μάρκες στην εποχή των big data.   Όσοι υποτιμούν το ρόλο της Μάρκας και της επωνυμίας στη σημερινή ψηφιακή εποχή, καλά θα έκαναν να διεισδύσουν περισσότερο και βαθύτερα στην κορυφαία πρώτη ύλη του καιρού [...]

2503, 2019

Πίσω από την πραγματικότητα.

Δημοσιεύθηκε από | March 25th, 2019|Κατηγορίες: Ενημέρωση|0 Σχόλια

  Πίσω από την πραγματικότητα.   Πέρα από τα τρέχοντα προβλήματα της οικονομίας, υπάρχει μια πραγματικότητα που είναι αυτή των διαρθρωτικών αλλαγών και για την οποία ελάχιστα γίνεται λόγος. . Δεν υπάρχει καμία αντίρρηση ότι το [...]

1701, 2019

Γιατί το 2019 είναι μια κρίσιμη χρονιά.

Δημοσιεύθηκε από | January 17th, 2019|Κατηγορίες: Ενημέρωση|0 Σχόλια

  Γιατί το 2019 είναι μια κρίσιμη χρονιά.   Εάν δεν πραγματοποιηθούν σοβαρότατες παραγωγικές επενδύσεις, το στοίχημα της ανάπτυξης θα χαθεί για πολλά χρόνια. . Από τη φύση τους, οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι αισιόδοξες γιατί [...]

1001, 2019

Συνέντευξη Προέδρου ΕΣΒΕΠ στο SBC TV

Δημοσιεύθηκε από | January 10th, 2019|Κατηγορίες: Ενημέρωση|0 Σχόλια

  Συνέντευξη Προέδρου ΕΣΒΕΠ κου Νίκου Καραγεωργίου στο SBC TV,  “day2day”(9/1/2019) με τον Ανέστη Ντόκα.     . https://www.youtube.com/watch?v=Clad1S5BJoQ . Ο κ. Νίκος Καραγεωργίου τόνισε πως πρέπει να προωθηθούν θεσμικές παρεμβάσεις για την ελληνική βιομηχανία, να [...]