Η Ηθική Σπαζοκεφαλιά της Τεχνητής Νοημοσύνης
Η Ηθική Σπαζοκεφαλιά της Τεχνητής Νοημοσύνης Η Επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης: Εντυπωσιακά Κατορθώματα εν μέσω Αυξανόμενων Ανησυχιών Από το ρόλο μου στο τιμόνι ενός μεγάλου διανομέα FMCG και Προέδρου του ΕΣΒΕΠ/ Brands in Greece, [...]
Νέο Διοικητικό Συμβούλιο
Νέο Διοικητικό Συμβούλιο Κατόπιν της Γενικής Συνέλευσης που πραγματοποιήθηκε με θέμα την οικονομία και τα επώνυμα προϊόντα. Σημαντική η συμβολή των brands στην εθνική οικονομία. Οι καταναλωτές θα συνεχίζουν να δοκιμάζουν νέα επώνυμα προϊόντα. Με [...]
Η προσαρμοστικότητα, η ευελιξία και η ταχύτητα παίζουν καθοριστικό ρόλο στη βιωσιμότητα της επιχειρηματικότητας
Η προσαρμοστικότητα, η ευελιξία και η ταχύτητα παίζουν καθοριστικό ρόλο στη βιωσιμότητα της επιχειρηματικότητας Διανύουμε μια περίοδο έντονων γεωπολιτικών προκλήσεων και αλλεπάλληλων κρίσεων με παγκόσμιο χαρακτήρα. Βιώνουμε ενεργειακές, κλιματικές αλλαγές, οικονομικές και πολιτικές αβεβαιότητες, ζώντας [...]
Interactive Workshop for BRANDS | 28-11-2022
Interactive Workshop for BRANDS | 28-11-2022 Με τον Peter Economides Ο Σύνδεσμος Brands In Greece – ΕΣΒΕΠ και ο Brand Ambassador του Συνδέσμου Peter Economides μιλούν για τις Μάρκες. Ο Σύνδεσμος BRANDS IN GREECE [...]
WEBINAR – Παρουσίαση έρευνας καταναλωτών για τις Μάρκες
WEBINAR – Παρουσίαση έρευνας καταναλωτών για τις Μάρκες Τη νέα του έρευνα για την άποψη των καταναλωτών για τις Μάρκες παρουσίασε ο Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων σε webinar στις 12 Ιουλίου 2022. Σημαντικά [...]
Γενική Συνέλευση 2022 BRANDS IN GREECE
Brands In Greece – Η νέα εταιρική ταυτότητα του ΕΣΒΕΠ Παρουσιάστηκε κατά τη Γενική του Συνέλευση του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ). Brands In Greece, αυτή είναι η νέα εταιρική ταυτότητα του Ελληνικού [...]