Ο ΕΣΒΕΠ έθεσε υπό την αιγίδα του το 1ο Συνέδριο της Ναυτεμπορικής για τα Καταναλωτικά Αγαθά και το Λιανεμπόριο με τίτλο «Σκάκι με γρήγορες κινήσεις», το οποίο πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2016 στο ξενοδοχείο Divani Caravel, στην Αθήνα.

Ο Πρόεδρος του ΕΣΒΕΠ Νίκος Καραγεωργίου συμμετείχε σε πάνελ συζήτησης υπό την ενότητα ΖΗΤΗΣΗ – Τι «κρύβεται» πίσω από την επιλογή του προϊόντος.

Κοιτώντας όμως κάποιος το καλάθι του καταναλωτή, θα προσπαθήσει να εντοπίσει πόσα επώνυμα και πόσα ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα επιλέγει. Πώς αντιδρά μια επωνυμία κατά την πορεία της στην αγορά ειδικά σε περίοδο οικονομικής κρίσης, ποια είναι τα δυνατά και αδύνατα σημεία της – θέματα τα οποία ανέλυσε ο πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επώνυμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ), Νίκος Καραγεωργίου. Επιπροσθέτως, είπε ότι το brand φέρνει τον πελάτη, αρκεί όμως ένα «στραβοπάτημα» για να χάσει μια επωνυμία την ισχύ της. Ωστόσο, οι επωνυμίες, παρά τη μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, επιδεικνύουν υψηλά ποσοστά πωλήσεων σε σύγκριση με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Μάλιστα, η μείωση των πωλήσεων των επώνυμων προϊόντων από τις επιχειρήσεις ειδικά στον κλάδο των σουπερμάρκετ οδήγησε στο να χάσουν πελάτες και τελικά να οδηγηθούν στην έξοδό τους από την αγορά.

Διαβάστε περισσότερα στο http://events.naftemporiki.gr/retail2016/