Ο Λάμπρος Γιαννούχος κατέχει τη θέση του Γενικού Διευθυντή της ΕΤΕΜ ΑΕ, εταιρεία του ομίλου Βιοχάλκο, στον κλάδο του αλουμινίου.
Είναι απόφοιτος του πολιτικού τμήματος της Νομικής Σχολής Αθηνών και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Vrije Universiteit Brussel. Διαθέτει μεγάλη επαγγελματική εμπειρία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Επί μια δεκαετία διετέλεσε στέλεχος πωλήσεων σε Ιαπωνική πολυεθνική εταιρεία, στην εταιρεία Decision του ομίλου Quest με έδρα τις Βρυξέλλες και αργότερα μεταπήδησε στο χώρο της βιομηχανίας όπου για 15 χρόνια υπήρξε εμπορικός διευθυντής σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον με μεγάλη επιτυχία. Παράλληλα διετέλεσε πρόεδρος του Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας για δύο τριετίες από το 2011 έως το 2017. Από το 2016 εντάχθηκε στο δυναμικό της Βιοχάλκο και τον Φεβρουάριο του 2019 ανέλαβε την θέση του Γενικού Διευθυντή της ΕΤΕΜ ΑΕ με έδρα την Ελλάδα και θυγατρικές σε Βουλγαρία, Σερβία, Ρουμανία και Ουκρανία.
Είναι έγγαμος με δύο γιούς. Γνωρίζει Αγγλικά και Γαλλικά.
ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ: Η αξία του branding στα κεφαλαιουχικά αγαθά
Η έννοια του branding στα κεφαλαιουχικά αγαθά δεν είναι αυτονόητη, ούτε ώριμη όσο στα καταναλωτικά αγαθά. Οι δαπάνες για βιομηχανικά προϊόντα μετάλλου αντιμετωπίζονται (ορθά) σαν επενδύσεις, και ως εκ τούτου τίθενται οικονομοτεχνικά κριτήρια στην υλοποίησή τους. Θα παρουσιαστεί η αντίληψη της εταιρείας για την τρέχουσα κατάσταση και οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να εισαχθεί στα κριτήρια επιλογής μιας επένδυσης η «μάρκα» σαν πλήρης αναφορά σε παραμέτρους ποιότητας, επίδοσης και βιωσιμότητας.